ЗАМІНА ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ.
Згідно з правилами компанії, повернення та обмін товару можливе протягом 14 днів з підстав, зазначених у законі України.
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром чи іншими причинами не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено товарний вигляд, оригінальна упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ , виданий продавцем разом із товаром. Транспортні послуги з повернення (обміну) товару належної якості завжди оплачує покупець.
ВАЖЛИВО! НЕ стосується товару на замовлення, яке було замовлено за передоплатою!
Покупець має право оформити лист, з рекламацією використовуючи форму зворотного зв'язку на сайті або за адресою електронної пошти: вказавши причину та надавши відповідний опис та підтверджує фото.
У разі заміни або повернення товару Покупець або Одержувач повинен повернути попередній товар у такому вигляді, в якому йому був доставлений.
Продавець може відмовити у заміні чи компенсації вартості товару, у тому випадку, якщо товар був виготовлений на замовлення (за передоплатою), та (або) з товару присутнього в наявності на складі, якщо товар, який бажає повернути (обмінювати) відсутній товарний вигляд,оригінальна упаковка,пломби,ярлики.